Na czym polega pomoc zdalna?

Na czym polega pomoc zdalna?

How Can We Help?

< Back
You are here:
Print

Pomoc zdalna jest to usługa świadczona przez firmę Intit.

Poprzez pojęcie pomocy zdalnej rozumiane jest nawiązywanie połączenia zdalnego przy pomocy odpowiedniego oprogramowania, takiego jak Teamviewer, anydesk bądź programów pochodnych stosowanych przy połączeniach szyfrowanych.

 


Programy te mają udostępnić naszemu specjaliście dostęp zdalny do pulpitu, w celu rozwiązania problemu występującego u klienta. Usługa zdalnego wsparcia świadczona jest przez specjalistów, w celu jak najszybszego rozwiązania problemu.

 

 

Pomoc zdalna jest to jeden z rodzajów service-desku, help-desku, odbywający się za pomocą sesji zdalnej, przy odpowiedniej obsłudze oraz wiedzy naszych pracowników jesteśmy zdolni rozwiązywać wszystkie problemy natury informatycznej. Dzięki połączeniom zdalnym odległość do naszego klienta nie jest istotna, priorytetem jest świadczenie profesjonalnych usług informatycznych na terenie Warszawy oraz całej Polski.

 

Table of Contents
Zadzwoń