Pomoc komputerowa Warszawa

Pomoc komputerowa dla małego biznesu

Oferujemy wsparcie informatyczne w zakresie pomocy komputerowej dla firm nowych oraz małych. Rozwiązania IT dostępne w ramach wsparcia technicznego są dostosowane do budżetu oraz potrzeb małych działalności gospodarczych. Pomoc komputerowa dla firm jest realizowana przez naszych najlepszych specjalistów. Zależy nam, aby usługi świadczone przez INTIT były na jak najwyższym poziomie. Z tego powodu kontakt z klientem i zrozumienie potrzeb rynku stawiamy na pierwszym miejscu naszej współpracy.

Posiadasz firmę zarejestrowaną jako jednoosobową działalność gospodarczą lub spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością? Szukasz dobrych rozwiązań IT dla Twojego biznesu? Chcesz podjąć współpracę z firmą informatyczną bez ukrytych kosztów?

Wsparcie informatyczne oferowane przez INTIT jest idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy. Kompetentny zespół informatyków zadba o obsługę zdalną Twojego przedsiębiorstwa. Wszelkie problemy związane z infrastrukturą informatyczną możesz zostawić nam, zajmiemy się nimi.

Dlaczego warto wybrać INTIT?

Wybierając rozwiązania oferowane przez firmę INTIT możesz być pewien, że Twoja firma poradzi sobie ze wszystkimi problemami. Pomoc komputerowa, helpdesk, wsparcie IT to wszystko jest dostępne dla naszych klientów. Każdy klient może liczyć na indywidualne podejście do problemu oraz dedykowanych pracowników wsparcia technicznego. Jeśli Twoja firma potrzebuje informatyka, serwisanta lub infrastruktury IT dostosujemy się do potrzeb, które zostaną nam przedstawione. Z wielką chęcią i determinacją będziemy świadczyć usługi na najwyższym możliwym poziomie. 

wsparcie informatyczne w zakresie pomocy komputerowej dla firm nowych oraz małych

Wsparcie zdalne czy to na pewno bezpieczne?

Oferując obniżone koszty wsparcia technicznego wychodzimy z propozycją wsparcia zdalnego. Wiemy, że dla każdego małego oraz nowego przedsiębiorcy liczy się każdy koszt, dlatego też oferujemy helpdesk zdalny w dobrej cenie godzinowej. Wszelka pomoc informatyczne odbywa się wtedy przez Internet z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania do połączeń zdalnych. W związku z tym dbamy o to aby zachować jak największe bezpieczeństwo plików oraz danych naszych klientów. Dlatego korzystając z zaawansowanych procedur nasi pracownicy prowadzą obsługę zdalną, która nie odbiega od jakości usługi świadczonej na miejscu w firmie klienta. 

Jaki jest przybliżony koszt współpracy?

Koszt współpracy zależny jest od ilości godzin serwisowych wykorzystanych przez naszego klienta. Klient po podpisaniu umowy na wsparcie informatyczne otrzymuje w pakiecie ilość dostępnych godzin serwisowych na miesiąc. W związku z tym w zależności od potrzeb jesteśmy elastyczni, jeśli chodzi o czas oferowany poza umową na usługi informatyczne. Z pewnością w razie potrzeby dodatkowe godziny zostają dodane do puli, pozwalając na większą ilość operacji w konkretnym miesiącu.

Przykładowy pakiet wsparcia technicznego oferowany dla firm małych oraz nowo otwartych działalności znajduje się poniżej.

DLA FIRM

Pakiet mini (wsparcie techniczne)

OD 999 .00 zł netto za ms
  • Wsparcie w 100% zdalne
  • Szybki czas reakcji
  • Brak ukrytych kosztów
  • Oprogramowanie firmowe
  • Ilość godzin serwisowych powyżej 3 h w tygodniu

Rozwijaj swoją firmę z INTIT już dziś!

Jeśli szukasz rozwiązań informatycznych, pomocy komputerowej, informatycznej, wsparcia helpdesk, skontaktuj się z nami w celu ustalenia szczegółów oferty. Jesteśmy zainteresowani rozwojem Twojej firmy, chętnie pomożemy Ci w realizacji planów związanych z działalnością informatyczną. Pozostaw nam obsługę informatyczną Twojej działalności damy z siebie wszystko, aby sprostać Twoim wymaganiom.

 

Ty robisz biznes my zrobimy Twoje IT.

 

Zadzwoń